Teskt: Lenka Hlisnikovská
Nasza drukarnia stara się chronić zdrowie swoich pracowników na wiele sposobów i dlatego szukamy nowych możliwości na poprawę tej opieki.
J esteśmy głęboko przekonani, że bycie przygotowanym do udzielenia szybkiej i skutecznej pomocy w krytycznych sytuacjach jest nie tylko odpowiedzialnością, ale także obowiązkiem każdego człowieka. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w szkolenia, które dadzą naszym pracownikom niezbędne umiejętności i pewność siebie w sytuacjach wymagających nagłej pomocy medycznej.
Wierzymy, że wśród naszych pracowników jest wiele osób, które w przeszłości znajdowały się w sytuacjach wymagających udzielenia pierwszej pomocy. Niezależnie od tego, czy chodziło o opatrzenie drobnej rany, czy zatamowanie krwawienia, każda z tych sytuacji uwypukliła znaczenie znajomości podstawowych procedur pierwszej pomocy.
Dlatego też, we współpracy z lekarzem zakładowym, panem Szyrockim, zorganizowaliśmy szkolenie z pierwszej pomocy. Już w grudniu ubiegłego roku i styczniu tego roku przeprowadziliśmy łącznie cztery sesje dla pracowników administracyjnych i kadry zarządzającej. Cieszymy się, że zainteresowanie tymi szkoleniami było ogromne, a uczestnicy intensywnie angażowali się we wszystkie ćwiczenia praktyczne i dyskusje.
Planujemy zorganizować dodatkowe terminy kursów pierwszej pomocy w nadchodzących miesiącach i mamy nadzieję zaangażować jeszcze więcej pracowników w nasze programy poprawy bezpieczeństwa i zapobiegania ryzyku, ponieważ bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.