Tekst: Lenka Ďurišová
W październiku ubiegłego roku, w ramach strategii, wszyscy wzięliśmy udział w ogólnofirmowym badaniu komunikacji.
Pozwoliło nam to zwizualizować gęstą i połączoną sieć kontaktów w całej drukarni. Wiemy, gdzie w FINIDRze komunikacja przebiega świetnie i gdzie musimy pomóc, aby zawsze i każdy miał potrzebne informacje i wiedział, z kim się skontaktować.
W tym kwestionariuszu wybrałeś kolegów, z którymi lubisz się komunikować często i otwarcie. W języku młodego pokolenia możemy ich jednym słowem nazwać influencerami. 68% z nich to kadra kierownicza, co pokazuje, że jesteśmy firmą, w której można otwarcie rozmawiać o problemach. O tym samym fakcie świadczy wynik innego pytania, w którym zapytaliśmy, co jest dla Was najważniejszym źródłem informacji o zmianach i nowościach w firmie. Większość z Was odpowiedziała, że jest to Wasz przełożony.
W lutym z tą grupą Finidraków odbyły się warsztaty, których celem było wdrożenie naszej strategii w jednym zdaniu w codzienną praktykę. A dlaczego w ogóle? Bo prowadzenie dialogu na ten temat w całym FINIDRze jest dla nas priorytetem.
Jak doskonale wiecie, komunikacja w życiu osobistym i zawodowym jest niezbędna i trzeba nad nią stale pracować. Dlatego jeszcze raz dziękujemy za udział w ogólnofirmowym badaniu!